خانه ی من

وب نوشت های یاسر فریادرس

خانه ی من

وب نوشت های یاسر فریادرس

خانه ی من
طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است

چند وقت پیش به خاطر علاقه شخصیم به #قیصر امین پور رفتم یه پوستر از  شعر فوق العادش (اکبر لیلا زاد) بگیرم. فکر میکردم بتونم توی اولین مغازه پیداش کنم .
به فروشنده گفتم آقا پوستر از این شعر قیصر دارین؟
گفت: مگه قیصر شعرم میگفته؟ من فک میکردم فقط فیلم بازی کرده!(قیصر-کیمیایی) 
آروم سرمو انداختم پایین و از مغازه زدم بیرون!
با شنیدن این جمله بی خیال پوستر اون شعر شدم گفتم اگه بتونم یه پوستر یا یه عکس ازش پیدا کنم هنر کردم!
کل میدون انقلاب تا چهارراه ولیعصر رو گشتم چیزی پیدا نکردم! 
یه مغازه این وسط برام خیلی جالب بود رو میزش زده بود پوستر هیتلر موجود است!

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۲ ، ۱۴:۲۰
یاسر فریادرس

یکی از فرهنگ های خوبی که متاسفانه در جامعه ما مغفول مانده و حتی از سوی خانواده طرد شده، آشنایی با فرهنگ کار از سنین کودکی است. مسلما در خانواده ای که همه چیز به اصطلاح لقمه پیچ در اختیار فرزندان قرار میگیرد، آینده آنان را با کار و تلاش بیگانه خواهد کرد.

این تعریف بدان معنا نیست که خانواده ها کودکان خود را مانند "کودکان کار" به کارهای سخت وادار کنند، بلکه برخی کسب و کارهای کوچک وجود دارد که نه تنها باعث آسیب رساندن به روحیه نوجوان نمی شود بلکه سبب تقویت روحیه مسئولیت پذیری و روابط اجتماعی آن نیز می شود.

کار
۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۲ ، ۱۴:۰۱
یاسر فریادرس

روضه تمام شده بود، نشسته بودم کنج حسینیه، به این فکر میکردم که چقدر خوشبختیم ما، همه ما، مایی که بچه مسجد بودیم و عاشق هیئت، مایی که نمک پرورده اما حسین(ع) هستیم، مایی که با چای روضه مست می شویم، مایی که متمسک به ولایت علی(ع) هستیم، مایی که قبله دلهامان کربلاست، مایی که پیشوایانی داریم از نور که خداوند را به آنان قسم دهیم تا از ما در گذرد، مایی که به وقت دلتنگی مزار شهدایی داریم تا آراممان کند... آه چقدر ناشکریم و سرکش که بعضی اوقات گله می کنیم...

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۲ ، ۱۳:۲۹
یاسر فریادرس