خانه ی من

وب نوشت های یاسر فریادرس

خانه ی من

وب نوشت های یاسر فریادرس

خانه ی من
طبقه بندی موضوعی

پوستر هیتلر موجود است اما...

دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۰۲:۲۰ ب.ظ

چند وقت پیش به خاطر علاقه شخصیم به #قیصر امین پور رفتم یه پوستر از  شعر فوق العادش (اکبر لیلا زاد) بگیرم. فکر میکردم بتونم توی اولین مغازه پیداش کنم .
به فروشنده گفتم آقا پوستر از این شعر قیصر دارین؟
گفت: مگه قیصر شعرم میگفته؟ من فک میکردم فقط فیلم بازی کرده!(قیصر-کیمیایی) 
آروم سرمو انداختم پایین و از مغازه زدم بیرون!
با شنیدن این جمله بی خیال پوستر اون شعر شدم گفتم اگه بتونم یه پوستر یا یه عکس ازش پیدا کنم هنر کردم!
کل میدون انقلاب تا چهارراه ولیعصر رو گشتم چیزی پیدا نکردم! 
یه مغازه این وسط برام خیلی جالب بود رو میزش زده بود پوستر هیتلر موجود است!

 بهش گفتم میشه پوستراتون رو ببینم ؛ از اشو تا هیتلر پوستر داشت  اما...
از مرکز فرهنگی پایتخت نا امید شدم، گفتم لابد این حضرات منورالفکر با اندیشه قیصر مشکل دارند برم پاساژ مهستان(پاساژ ارائه محصولات فرهنگی، مذهبی) شاید گیر بیارم.
از بعضی مغازه ها که پوستر داشتن  پرسیدم پوستر قیصر امین پور رو دارین؟؟
خیلی ها که اصلا مرحوم امین پور رو نمی شناختن و خیلی ها هم  نگاهشون طوری بود که انگار پوستر قیصر خلاف شرع است.
کم لطفی به قیصر امین پور تنها خاص دوران حیاتش نبود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۲
یاسر فریادرس

شعر

قیصر امین پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی